DSM Keukens Aartselaar - Aartselaar

Adresse: Antwerpsesteenweg 63, 2630 Aartselaar, Belgique.
Téléphone: 38704100.
Site web: dsmkeukens.be
Spécialités: Magasin de meubles de cuisine, Magasin de meubles, Prestataire de réaménagement de cuisine.
Autres données d'intérêt: Livraison, Retrait en magasin, Services sur place, Livraison le jour même, Entrée accessible en fauteuil roulant, Parking accessible en fauteuil roulant, Service de montage, Services de réparation, Wi-Fi, Wi-Fi, Cartes de crédit, Cartes de débit, Chèques, Cartes de crédit.
Avis : Cette entreprise a 165 avis sur Google My Business.
Avis moyen: 4.2/5.

📌 Emplacement de DSM Keukens Aartselaar

DSM Keukens Aartselaar Antwerpsesteenweg 63, 2630 Aartselaar, Belgique

⏰ Horaires d'ouverture de DSM Keukens Aartselaar

  • Lundi: 10:00–18:00
  • Mardi: 10:00–18:00
  • Mercredi: Fermé
  • Jeudi: 10:00–18:00
  • Vendredi: 10:00–18:00
  • Samedi: 10:00–18:00
  • Dimanche: 10:00–18:00

Bien sûr, voici une description détaillée de DSM Keukens Aartselaar, situé à Adresse: Antwerpsesteenweg 63, 2630 Aartselaar, Belgique. Ce magasin est facilement accessible avec un parking accessible en fauteuil roulant et une entrée accessible en fauteuil roulant, ce qui le rend inclusif pour tous les clients.

DSM Keukens Aartselaar se distingue par ses spécialités : magasin de meubles de cuisine, magasin de meubles et prestataire de réaménagement de cuisine. Ils offrent une gamme complète de services pour transformer votre espace culinaire en un lieu fonctionnel et esthétique. Parmi les services proposés, on trouve la livraison, le retrait en magasin, les services sur place, la livraison le jour même, le service de montage et même des services de réparation.

Pour ce qui est de l'expérience client, l'entreprise a reçu 165 avis sur Google My Business avec une moyenne de 4,2/5. Cela témoigne d'un niveau de satisfaction élevé de la part de leurs clients. DSM Keukens Aartselaar accepte divers moyens de paiement : cartes de crédit, cartes de débit, chèques et même espèces.

En ce qui concerne la communication, vous pouvez facilement les contacter par téléphone au 38704100 ou visiter leur site web `dsmkeukens.be` pour plus d'informations ou même passer une commande en ligne.

Pour une personne qui cherche des meubles de cuisine de qualité ou qui souhaite réaménager son espace culinaire, DSM Keukens Aartselaar est une excellente option. L'entreprise offre non seulement une large sélection de produits, mais aussi un service client exceptionnel avec des options de livraison et de montage pratiques.

👍 Avis de DSM Keukens Aartselaar

DSM Keukens Aartselaar - Aartselaar
murat G.
1/5

Afgelopen week zijn we naar DSM Keukens in Aartselaar gegaan, waar we werden aangesproken door een medewerker. In eerste instantie werden we een beetje geholpen, maar al snel sloeg het gesprek om naar een zeer onprofessionele houding.

We waren aanvankelijk blij dat we geholpen werden, vooral in vergelijking met andere keukenzaken waar dat niet het geval was. Echter, de medewerker maakte vervolgens op een zogenaamd grappige manier een gebaar met opgestoken middelvingers, waarmee hij leek te suggereren dat we elders zo rondgelopen zouden hebben en daarom niet geholpen zouden zijn.

De manier waarop we benaderd en behandeld werden, voelde respectloos en neerbuigend. Dit roept bij ons de vraag op of dit misschien te maken heeft met onze achtergrond.

Wij zullen hier in ieder geval nooit meer naar binnen stappen en kunnen deze zaak ook aan niemand aanraden.

zelfs dat ene ster is hier niet waard!!

DSM Keukens Aartselaar - Aartselaar
Julie V. R.
5/5

We werden vriendelijk onthaald in de winkel. Door heeft ons daarna goed geïnformeerd en geholpen. We stelde samen een 3D plan op en hebben snel een beslissing kunnen nemen dankzij zijn advies. Hij voert daad bij woord en ging zelfs in een lade staan om de kwaliteit van de kasten aan te tonen. Wij zijn alvast zeer benieuwd naar het eindresultaat.

DSM Keukens Aartselaar - Aartselaar
Geert M.
4/5

9 jaar geleden kocht ik mijn keuken bij DSM te Aartselaar. Ondanks enkele tegenslagen bij de oplevering/installatie, ben ik best tevreden over de afhandeling van de problemen en de geleverde kwaliteit van de kasten. Ik zou nog steeds binnenstappen bij DSM. Na 9 jaar had ik een probleempje met mijn apotheekkast. Er was een goede opvolging en er werden oplossingen aangeboden. Ik weet nu 4 DSM keukens staan. Overal waren er problemen en die werden allemaal (met vertraging) opgelost. Regelmatig van u laten horen totdat het probleem opgelost is. Soms hebben dingen tijd nodig.

DSM Keukens Aartselaar - Aartselaar
Carina F.
1/5

Afgelopen zaterdag zijn wij naar DSM Aartselaar geweest voor een offerte. Helaas had de verkoper er precies niet veel zin in om ons verder te helpen. Hij had beloofd om de offerte onmiddellijk door te sturen, maar inmiddels zijn we donderdag en hebben wij nog steeds niets ontvangen.

DSM Keukens Aartselaar - Aartselaar
kristine D.
5/5

Thomas en Chloé van DSM Schoten nemen de tijd voor jou en zoeken mee naar de beste opties die jij zoekt. Echt een aanrader, top.

DSM Keukens Aartselaar - Aartselaar
Tom D. W.
5/5

Bij een eerste kennismaking werd er mij volledig vrijblijvend een bestek opgemaakt zodat ik hierover kon nadenken. Bij een tweede bezoek werd de keuken i.s.m. medewerker Siebren verder gefinetuned. Hij nam tijd voor onze keuken en kregen daarbij nog een korting en een upgrade van onze vaatwasser erbij. Zeer vriendelijk, rustige medewerker die tijd neemt voor de klant.

DSM Keukens Aartselaar - Aartselaar
K V.
1/5

Verdient géén ster! Koop hier zeker geen keuken, ze doen er alles aan om je dé keuken van je dromen bij hen te laten kopen. Slechte kwaliteit, geen klantenservice. Ik probeer al maanden contact met hun contact op te nemen via alle mogelijke wegen maar krijg geen gehoor. Ik ben zeer teleurgesteld!

DSM Keukens Aartselaar - Aartselaar
ikke
1/5

Een ware ontgoocheling!

We hebben de fout gemaakt om DSM-keukens en de verkoper David P. een kans of 7 te geven.

We hebben contact opgenomen me DSM-keukens en een afspraak gemaakt om de toonzaal te bezichtigen.
Op 27 feb 2024 zijn we naar Aartselaar gegaan om ons avontuur te starten. Hier liep het al goed mis. We wisten niet echt bij wie we moesten zijn, achteraf bleek David P. onze verkoper te zijn. Er was bij aankomst geen interesse nog interactie. We werden van ver aangemaand om dichter te komen naar een bureau waar David zat. Hij zei ons, zonder ons echt welkom te heten, dat we de toonzaal maar eens moesten bezichtigen om nadien met hem de zaken te bespreken. We hadden al een vrij duidelijk beeld van welk materiaal we gingen gebruiken en hoe de indeling moest zijn. Na 20 min zijn we uiteindelijk bij David P. gaan zitten en de eerste vraag was: wat is jullie budget? Niet van hoe gaat het, hoe komen jullie bij ons terecht, ... Neen, direct to the point: hoeveel geld kan ik van jullie krijgen. Een schandalige tactiek is dit als verkoper, dit geeft het gevoel van: als ik te weinig geld kan verdienen, dan doe ik geen moeite. Eerlijk David P., het maakt niet uit hoeveel geld we zouden geven, maar het is uw taak ons een keuken voor te stellen waar we ons goed bij voelen. Ons Budget zou eigenlijk geen vraag of issue mogen zijn! Bij een normale verkoop zouden wij een voorstel vragen en krijgen en zouden we nadien de offerte aanpassen als de offerte toch buiten ons budget zou zijn. Je hebt eigenlijk geen zaken met ons budget op voorhand! Wij weten ook wel dat een keuken veel geld kost en we hebben een budgetraming gemaakt met een deel voorzien voor de keuken. We zijn tijdens het bezoek ook naar een keuken gaan zien in de toonzaal, waarbij de verkoper zucht, leunt en hangt, eerlijk gezegd, niet professioneel. Het enige wat hij zei was dat het niet goedkoop ging zijn. Nadat we uiteindelijk in 20 min ons idee hebben uitgelegd, gingen we binnen de 2 weken een offerte krijgen. Tussen het opstaan en het aandoen van onze jas, heeft David ons wel 10 keer bedankt en dag gezegd op een toon van, ga maar weg het is goed geweest. We zij ook niet begeleid naar de deur of David is ook niet opgestaan om ons gemeend dag te zeggen of te bedanken, nee absoluut niet! We hadden het gevoel dat we moesten vertrekken. Echt klantvriendelijk kunnen we onze ervaring dus niet noemen.

Omdat we onze plannen van de architect en onze wensen hadden achter gelaten en omdat we konden genieten van 40% Batibouw-korting, besloten we om DSM-keukens en David P. toch een kans te geven. Het kon een lange en lastige dag zijn geweest, dus we gaven hem het voordeel van twijfel. Dit hadden we echter niet moeten doen.

We hebben meerdere malen gebeld naar DSM in de weken die volgde en kregen steeds het antwoord: ik zal David laten terugbellen. De laatste keer kregen we uiteindelijk David zelf aan de telefoon die ons doodleuk wist te zeggen dat hij ons niet meer herinnerde en dat hij onze plannen kwijt was. Begin April heeft uiteindelijk een verkoper een mail naar David gestuurd, die toen op een beurs in Leuven stond met ons in CC. De vertegenwoordiger had ons wel gezegd dat hij mogelijks pas na Paasmaandag ons ging contacteren en dat de beurs in Leuven op zijn einde liep.

Midden April kregen we EINDELIJK reactie van David P. met de verontschuldiging voor de lange wachttijd en dat we eerstdaags een offerte gingen ontvangen. We zijn nu 3 weken verder en hebben vorige week nog een mail gestuurd. We hebben geen reactie meer gekregen onze laatste mail, we hebben ook nog steeds geen offerte met al dan niet een Batibouwkorting.

Kortom, we hebben veel tijd en energie aan jullie gespendeerd. Conclusie is dat jullie weinig tot geen respect hebben voor klanten en jullie klantenservice op niets trekt. Schande dat David P. nog voor jullie werkt en jammer dat de invloed van 1 persoon zo een negatieve invloed heeft op jullie naam.
Mijn advies aan jullie is om deze persoon niet meer te gebruiken, schande hoe hij met klanten omgaat!

Go up